Thursday, 29 January 2009

NEUROMARKETING: ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΤΑΚΤΙΚΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΚΙΛΕΣ.
Dr D. Kountouris

Ο 38χρονος Βέλγος ηθοποιός Πασκάλ Ντουσέν, που πάσχει από το σύνδρομο Down, έχει μία πολύ αξιόλογη καριέρα σαν ηθοποιός σε τηλεόραση και κινηματογράφο.
Μάλιστα, τον τελευταίο καιρό κέρδισε και ένα βραβείο για την εξαιρετική του ερμηνεία σε μία ενδιαφέρουσα ταινία, την «Όγδοη μέρα». Ο Πασκάλ, όμως, προκαλεί περισσότερο αναστάτωση με μία διαφήμιση που κάνει, παρά με την καλλιτεχνική του ερμηνεία.
Σε ένα τηλεοπτικό σποτ εμφανίζεται να λέει τηλεφωνώντας: «Όπως βλέπετε, είμαι λίγο διαφορετικός, αλλά, κατά τ’ άλλα, είμαι ακριβώς όπως και εσείς. Τρελαίνομαι να μιλάω στο τηλέφωνο».
Η μητέρα του ηθοποιού, που παράλληλα είναι και πρόεδρος του τοπικού συνδέσμου Hutieme Jour για το σύνδρομο Down, είναι περήφανη για την εξέλιξη του γιου της και περισσότερο, για τη διαφήμιση.

Αντίθετα, πολλοί άλλοι γαλλοβελγικού σύλλογοι αναπήρων βρήκαν τη διαφήμιση υποτιμητική και ανόητη.
Βέβαια, ο στόχος της διαφήμισης πέτυχε, γιατί συζητήθηκε περίσσότερο από ότι έπρεπε. Παράλληλα, οι εκπρόσωποι των δημοσίων σχέσεων των διαφόρων διαφημιστικών εταιρειών δικαιολογήθηκαν ότι το σλόγκαν είναι ανθρωπιστικού περιεχομένου, χωρίς καθόλου ρατσιστικά στοιχεία.
Από NEURO-TALKS / ΝΕΥΡΟ-ΔΙΑΛΟΓΟΙ

No comments: